Biedronka i marka Dada wesprą Klinikę Instytutu Matki i Dziecka

2015-10-21 10:32

Od 19 października sieć Biedronka wprowadza do sprzedaży limitowaną edycję pieluszek marki Dada. Złotówka ze sprzedaży każdej paczki zostanie przekazana na wyposażenie nowej Kliniki Położnictwa i Ginekologii Instytutu Matki i Dziecka. Specjalna oferta pieluch będzie dostępna w ofercie do 25 października.

Pieluchy dla dziecka
Autor: materiały prasowe

Jest to kolejny wymiar, rozwijanego od lat, partnerstwa Biedronki z Instytutem Matki i Dziecka. W 2006 roku IMiD, dołączył, jako ekspert, do „Partnerstwa dla zdrowia” - koalicji stworzonej przez Biedronkę, Danone i Maspex dla przeciwdziałania zjawisku niedożywienia dzieci w Polsce. Dzięki koalicji narodził się pierwszy w Polsce produkt użyteczny społecznie – kaszka „Mleczny start”. Dział jakości Biedronki regularnie występuje do Instytutu o pozytywne opinie dla produktów dedykowanych dzieciom. Jednym z takich artykułów są pieluchy Dada. Poza nimi, wśród produktów pozytywnie zaopiniowanych przez Instytut Matki i Dziecka znalazły się, między innymi: chusteczki nawilżane Dada, woda Polaris KIDS oraz tekstylia dla dzieci.

Tym razem współpraca z IMiD obejmuje wprowadzenie do oferty specjalnej edycji pieluch Dada. Przekazane z ich sprzedaży środki przyczynią się do uruchomienia nowej lokalizacji Kliniki Ginekologii i Położnictwa na terenie Instytutu Matki i Dziecka. W nowej siedzibie mieszczącej łącznie 55 łóżek, znajdą się 4 sale porodowe, 2 sale pooperacyjne, 3 oddziały specjalistyczne oraz kompleks poradni. Dzięki przeniesieniu w to miejsce w znaczący sposób poprawi się komfort pobytu matek i ich dzieci w klinice IMiD oraz poziom wykonywanych tam świadczeń wysokospecjalistycznych.

Szczególna edycja pieluszek Dada Premium Extra Soft będzie do nabycia w Biedronce w większych paczkach i w wyjątkowej szacie graficznej. Klienci będą mogli w łatwy sposób rozpoznać opakowania z tej linii dzięki oznaczeniom informującym o środkach przekazywanych na rzecz klinki. Na opakowaniu pojawi się także specjalne złote logo „Stworzone we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka”. Instytut od wielu lat ma znaczący wkład w rozwój pieluszek marki Dada – nie tylko każdorazowo opiniuje nowe pieluszki, ale także współpracuje z ich producentem jeszcze przed wprowadzeniem artykułów do sprzedaży.

Więcej informacji na temat aktualnej oferty marki Dada znajduje się na stronie internetowej www.dada.pl, zaś szczegóły asortymentu całej sieci Biedronka  na www.biedronka.pl.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

POBIERZ PORADNIK! Darmowy poradnik, z którego dowiesz się, jak zmienia się ciało kobiety w ciąży, jak rozwija się płód, kiedy wykonać ważne badania, jak przygotować się do porodu. Pobieram >

Pobieram
poradnik ciaza