Złoty Brzuszek 2016 [RELACJA Z GALI]

12 grudnia, w pięknych wnętrzach Hotelu Belotto, odbył się wielki finał akcji Złoty Brzuszek 2016. Tegoroczna gala była ukoronowaniem 8. plebiscytu na najlepsze produkty dla kobiet w ciąży, młodych mam i dzieci. Wśród nagrodzonych znalazły się produkty, które mamy obdarzyły szczególnym zaufaniem w mijającym roku. 

Plebiscyt Złoty Brzuszek to już tradycja. Co roku, czytelniczki miesięcznika M jak mama oraz mjakmama.pl, za pomocą głosowania internetowego oraz sms, mogą wybrać swój ulubiony produkt. Podobnie było w tegorocznej edycji - na podstawie wszystkich głosów, wybraliśmy produkty, które zdobyły największe zaufanie mam w 2016 roku. 

Złoty Brzuszek 2016 - relacja z wydarzenia

Chwilę po godzinie 12, wszystkich gości przywitała Marta Radzik-Maj, redaktor naczelna miesięcznika M jak mama oraz mjakmama.pl

Produkty nagrodzone i wyróżnione w plebiscycie Złoty Brzuszek 2016

W tym roku, nagrody przyznawane były w czterech kategoriach: Ciąża i Poród, Niemowlę, Dziecko 1,5 + oraz Dziecko 5+. 

Kategoria CIĄŻĄ I PORÓD, w której udział brały produkty dla przyszłym mam:

Nagroda główna i statuetka w tej kategorii:

dla produktu Bio-Oil firmy Cederroth Polska S.A.

Wyróżnienia:

kuracja przeciw rozstępom Sexi Mama firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne Sp. z o.o. S.K.
produkt Prenatal firmy Nutropharma Sp. z o.o.

Kategoria NIEMOWLĘ, w której brały udział produkty dla noworodków i niemowląt

Nagroda główna i statuetka w tej kategorii:

dla mleka Enfamil Premium firmy Mead Johnson Nutrition (Poland) Sp. z o.o.

Wyróżnienia:

dla zestawu dziecięcego Finding Dory firmy keeeper sp. z o.o.
dla preparatu Sambucol Baby firmy Sequoia Sp. z o.o.
dla Szumisia firmy Szumisie sp. z o.o.
dla produktu NAN OPTIPRO® Plus 2 firmy Nestle Polska S.A.
dla butelki Philips Avent Natural firmy Philips Polska Sp. z o.o.
dla kaszki BoboVita Porcja Zbóż firmy Nutricia Polska Sp. z o.o.
dla dań BoboVita Owoce firmy Nutricia Polska Sp. z o.o.
dla zabawek VTech firmy Trefl S.A.

Szumisie
Mariusz Bykowski

Wyróżnienie w kategorii Niemowlę za misia Szumisia odebrała Anna Skórzyńska. Na zdjęciu z redaktor prowadzącą mjakmama.pl Justyną Smolińską 

Kategoria DZIECKO 1,5 +, z produktami dla dzieci powyżej 18 miesiąca życia:

Nagroda główna i statuetka w tej kategorii:

dla fotelika Recaro Zero 1 firmy Logis S.A.

Wyróżnienia:

dla rajstop dziecięcych marki Wola firmy Wola Sp. z o.o.
dla wody Jurajska Junior firmy Jurajska Sp. z o.o.

zloty-brzuszek-gala
Mariusz Bykowski

W imieniu firmy Logis S.A., producenta fotelika Recaro Zero 1, nagrodę odebrał Marcin Sadowski. Nagrodę wręczała Anna Sobota, dyrektor ds. współpracy z klientami strategicznymi

Wola
Mariusz Bykowski

Rajstopki i skarpetki dziecięce marki Wola nie tylko w 2016 roku zdobyły uznanie mam. Marka obecne jest już na rynku od 70 lat. Nagrodę w imieniu firmy odebrała Karolina Kochańska. Na zdjęciu z Anną Sobotą 

Kategoria DZIECKO 5+, obejmująca produkty dla Dzieci powyżej piątego roku życia

Nagroda główna i statuetka w tej kategorii:

woda Baby Zdrój firmy Aqua East Polska Sp. z o.o.

Wyróżnienie:

dla fotelika RECARO Monza Nova 2 Seatfix firmy Logis S.A.

Złoty-brzuszek

Oficjalną część uroczystości podsumowała Anna Małek, wydawca miesięcznika M jak mama oraz mjakmama.pl, zapraszając gości na wspólne dekorowanie ciasteczek 

Wszystkim Laureatom serdecznie gratulujemy!
Zobacz więcej zdjęć z gali Złoty Brzuszek 2016 >>

Aktualizacja: 2016-12-14 Publikacja: 2016-12-13
Ocena: 0
fb udostępnij tweet udostępnij g+ udostępnij g+skomentuj
forum.mjakmama.pl
wejdź na forum
Serwis mjakmama.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.