Ciąża

Jeśli masz pracę siedzącą, co dwie godziny zrób sobie przerwę na ćwiczenia rozciągające. Regularny trening poprawi krążenie i pomoże zapobiec wielu ciążowym dolegliwościom. wiczenia rozciągające likwidują bóle szyi, barków i pleców, spowodowane długotrwałą pracą w pozycji siedzącej. By ćwiczyć, nie musisz ruszać się zza biurka. Wystarczy odsunąć krzesło, abyś brzuchem nie dotykała stołu. Trening nie musi być długi, wystarczy 10 minut.
Trening body art dla kobiet w ciąży daje siłę, elastyczność i świadomość ciała, odpręża. Łączy elementy jogi, fizjoterapiii technik oddechowych. Ćwiczenia można wykonywać nawet z dużym brzuszkiem.
O najczęstszych lękach przyszłych mam z psychologiem rozwojowym i psychoterapeutą Małgorzatą Ohme rozmawia Agnieszka Roszkowska.
I co zrobić, kiedy jednak przyszła mama złapie infekcję? To pytanie zadaje sobie wiele kobiet. A odpowiedź jest prosta – stawiamy na naturę i spokój. Oto kilka sprawdzonych i bezpiecznych sposobów.

NOWY NUMER

POBIERZ PORADNIK! Darmowy poradnik, z którego dowiesz się, jak zmienia się ciało kobiety w ciąży, jak rozwija się płód, kiedy wykonać ważne badania, jak przygotować się do porodu. Pobieram >

Pobieram
poradnik ciaza