VI edycja kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” u celu

2012-12-17 15:06

Zakończyła się VI edycja kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”, która w tym roku przybrała formę konkursu fotograficznego pt. „Celujemy w piersi”. Użytkownicy Facebooka wybrali prace najlepiej ukazujące ideę kampanii, która mówi o roli bliskiej osoby i wiedzy o typie nowotworu niezbędnej podczas walki z chorobą.

Amazonka
Autor: _materialy_prasowe

Spis treści

  1. Kampania „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi" - zadanie konkursowe
  2. Kampania „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi" - wyniki konkursu

Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum przy współpracy z Roche Polska przeprowadziło kolejną, szóstą edycję kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”. W tym roku kampania przybrała formę konkursu fotograficznego pt. „Celujemy w Piersi”, który promował wiedzę o tym, że tylko pełne rozpoznanie typu raka piersi pozwala na zastosowanie optymalnej dla danej pacjentki terapii, a przez to zwiększa jej szanse na wyleczenie. Rolą przyjaciela jest wspierać bliską osobę w walce z chorobą, ale także dopilnować, aby wykonano wszelkie niezbędne badania. Tegoroczna edycja kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” została objęta honorowym patronatem Polskiej Unii Onkologii.

Kampania „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi" - zadanie konkursowe

Zadanie konkursowe polegało na wykonaniu fotografii wybranego pomnika, który w połączeniu z różowo-pomarańczowym symbolem kampanii najlepiej zaprezentuje ideę „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” oraz pozwoli promować wiedzę o konieczności oznaczania typu nowotworu i roli bliskiej osoby podczas walki z rakiem. Razem ze zdjęciem uczestnicy konkursu byli zobowiązani do przesłania odpowiedzi na pytanie „Dlaczego należy oznaczać typ nowotworu piersi?” Zdjęcia wraz z odpowiedziami zostały zamieszczone na Facebooku i poddane ocenie jego użytkowników. Dzięki aktywności użytkowników Facebooka z ideą kampanii mogło zapoznać się ok. 110 000 osób.

Kampania „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi" - wyniki konkursu

Wg głosów użytkowników Facebooka, ideę kampanii najlepiej zilustrowali swoim zdjęciem:I miejsce - Józefa Grygiel z Jarocina,II miejsce - Marcin Banaszkiewicz z Warszawy,II miejsce - Karolina Lipowicz z Jarocina,III miejsce - Agata Nosek z Wojnicza,III miejsce - Krzysztof Szewczyk z Pilzna,III miejsce - Joanna Kanikowska ze Środy Śląskiej.Organizatorzy przyznali również nagrody pamiątkowe w postaci książki Anny Mazurkiewicz "Jak uszczypnie będzie znak" dla:·    Macieja Dratwińskiego z Bydgoszczy, ·    Agaty Skrzypek z Wrocławia, ·    Grzegorza Florka z Zabrza, ·    Krystyny Lubińskiej-Palickiej z Gniezna.

materiały prasowe
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają

NOWY NUMER

POBIERZ PORADNIK! Darmowy poradnik, z którego dowiesz się, jak zmienia się ciało kobiety w ciąży, jak rozwija się płód, kiedy wykonać ważne badania, jak przygotować się do porodu. Pobieram >

Pobieram
poradnik ciaza