Szczęście dziecka jedną z najważniejszych wartości dla rodziców-Millenialsów

2019-11-15 15:44 Materiał sponsorowany
Bebiko
Autor: materiały prasowe

Rodzice-Millenialsi są świadomi korzyści, jakie daje dziecku szczęśliwe dzieciństwo. 89% z nich uważa, że szczęśliwe dzieciństwo jest kapitałem, na którym dziecko buduje swoje dorosłe życie - pokazują wyniki badania przeprowadzonego dla marki Bebiko 2 we współpracy z psychologiem dr Agnieszką Siedler.

Najczęściej wymienianymi przez rodziców korzyściami wynikającymi ze szczęśliwego dzieciństwa są: silne więzi rodzinne (75%), umiejętność czerpania radości z życia (72%) oraz poczucie własnej wartości (71%). Co więcej, szczęście dziecka jest jedną z najważniejszych wartości dla współczesnych rodziców[1], a przed nim znajdują się tylko zdrowie i prawidłowy rozwój dziecka, szczęście całej rodziny oraz miłość.

Według respondentów szczęśliwe dzieciństwo tworzy się każdego dnia, a dla szczęścia dziecka ważniejszy jest czas spędzony z rodzicami niż nowe zabawki (90%). Kluczowe są w tym okresie chwile czułości i bliskości między członkami rodziny a dzieckiem, np. poprzez mówienie maluchowi, że się go kocha, przytulanie, spędzanie z nim czasu, pielęgnowanie wspólnych rytuałów podczas zasypiania czy przy posiłkach. Właśnie te – z pozoru małe rzeczy – robią Millenialsi, aby dać swojemu dziecku szczęśliwe dzieciństwo. 82% rodziców przytula swoje maleństwo, 80% bawi się z nim i mówi, że je kocha, 78% okazuje mu czułość, 75% zabiera dziecko na spacery, a 72% – rozmawia z nim[2].

Dlaczego bywa trudno?

Chcąc zapewnić swoim dzieciom szczęśliwe dzieciństwo, współcześni rodzice natrafiają na wiele trudności. Najbardziej powszechnymi są: brak czasu (76%), szybki tryb życia (75%) oraz przemęczenie (72%). Millenialsi mają świadomość, że aby mieć naprawdę szczęśliwe dzieciństwo, dzieci powinny otrzymywać więcej czasu oraz uwagi. Gdyby opiekunowie mogli wprowadzić w swoim życiu jedną zmianę, najczęściej byłoby to właśnie poświęcanie więcej czasu dziecku. Jednocześnie deklarują, że średnio poświęcają dzieciom 9,5 godziny dziennie w ciągu tygodnia pracującego i 11 godzin dziennie w weekend, z czego więcej przypada na opiekę niż na zabawę.

Szczęście dziecka i szczęście małego brzuszka

Opiekunowie nie mają wątpliwości, że szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka. Widząc tę zależność, znaczna większość Millenialsów (70% ) deklaruje, że dba o dietę swojego dziecka[3]. Wynika to z coraz większej świadomości znaczenia prawidłowego żywienia w 1000 pierwszych dni życia – okresie, w którym młody organizm, w tym jego układ pokarmowy, bardzo intensywnie się rozwija. Wniosek jest prosty – prawidłowo funkcjonujący brzuszek to radość dziecka, a dzięki temu zadowolenie i spokój całej rodziny.

Bebiko 2 to nowoczesna marka, która odpowiada na potrzeby współczesnych rodziców, dlatego każdego dnia chce wspierać szczęśliwe dzieciństwo ich maluchów. Jako ekspert od szczęśliwych brzuszków wie, że właściwie odżywiony brzuszek to podstawa dobrego samopoczucia i harmonijnego rozwoju młodego organizmu. Wie też, że mleko mamy to najlepszy pokarm dla niemowlęcia, ale zdarza się, że kobieta nie może lub nie chce karmić piersią. Właśnie dlatego, z myślą o dzieciach, które nie są karmione pokarmem mamy, marka wprowadziła udoskonaloną formułę Bebiko 2 NUTRIflor Expert.

- Rozumiemy potrzeby współczesnych rodziców oraz ich sposób patrzenia na rodzicielstwo. Widzimy, jak ważne jest dla nich, aby ich dzieci miały szczęśliwe dzieciństwo, co potwierdziło przeprowadzone przez nas badanie. Wierzymy też, że szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka, dlatego nowe Bebiko 2 z udoskonaloną, dobrze tolerowaną[4] formułą NUTRIflor Expert dba o szczęście małych brzuszków. To kompletna kompozycja składników odżywczych, która została wzbogacona o kwas DHA[5], ważny dla rozwoju mózgu i wzroku, aby jeszcze lepiej wspierać prawidłowy rozwój dziecka[6]. Bebiko 2 to marka z ugruntowaną pozycją na rynku, a przy tym nowoczesna i idąca z duchem czasu, dlatego udoskonalając recepturę, zadbaliśmy również o nową odsłonę wizualną naszych produktów – mówi Agnieszka Dobosz-Pszkit, Starszy Kierownik marki Bebiko 2.

[1] Jak polscy rodzice (Millenialsi) definiują szczęśliwe dzieciństwo? Badanie przeprowadzone przez agencję badawczą IQS na zlecenie marki Bebiko 2 w lipcu 2019 roku. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI na grupie 523 rodziców dzieci w wieku 0-3 lata.

[2] Jak polscy rodzice (Millenialsi) definiują szczęśliwe dzieciństwo? Badanie przeprowadzone przez agencję badawczą IQS na zlecenie marki Bebiko 2 w lipcu 2019 roku. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI na grupie 523 rodziców dzieci w wieku 0-3 lata.

[3] Jak polscy rodzice (Millenialsi) definiują szczęśliwe dzieciństwo? Badanie przeprowadzone przez agencję badawczą IQS na zlecenie marki Bebiko 2 w lipcu 2019 roku. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI na grupie 523 rodziców dzieci w wieku 0-3 lata.

[4] Na podstawie testu Bebiko 2 zrealizowanego przez IQS Sp. z o.o., lipiec 2019, N=242 matki dzieci 7-12 mies., użytkowniczki marki.

[5] Zgodnie z przepisami prawa.

[6] Korzystne działanie występuje, gdy wraz z urozmaiconą dietą dziecko spożywa 100 mg DHA dziennie.

Ważne informacje: Karmienie piersią jest najwłaściwszym i najtańszym sposobem żywienia niemowląt oraz rekomendowane dla małych dzieci wraz z urozmaiconą dietą. Mleko matki zawiera składniki odżywcze niezbędne do prawidłowego rozwoju dziecka oraz chroni je przed chorobami i infekcjami. Karmienie piersią daje najlepsze efekty, gdy matka prawidłowo odżywia się w ciąży i w czasie laktacji oraz gdy nie ma miejsca nieuzasadnione dokarmianie dziecka. Przed podjęciem decyzji o zmianie sposobu karmienia matka powinna zasięgnąć porady lekarza.

O Bebiko 2

Bebiko 2 to ekspert od szczęśliwych brzuszków. Marka posiada w swoim portfolio mleka następne oraz mleka modyfikowane wzbogacone w witaminy i składniki mineralne dla dzieci po 1. roku życia, w pełni dostosowane do potrzeb żywieniowych rozwijającego się dziecka w różnym wieku. Więcej informacji o ofercie produktów Bebiko 2 znaleźć można na stronie www.BebiKlub.pl.

O Nutricia

Nutricia, oferując rozwiązania żywieniowe, pomaga dbać o zdrowie i dobre samopoczucie w kluczowych momentach życia człowieka. Firma jest liderem w sprzedaży produktów dla niemowląt i małych dzieci[1] oraz żywności medycznej dla osób wymagających specjalnej diety[2]. Od ponad 120 lat tworzy wartościowe produkty, dopasowane do potrzeb konsumentów na różnych etapach życia i dostosowane do zróżnicowanych potrzeb żywieniowych.

[1] Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Total Poland including Discounters & Chemical Chains, sprzedaż wartościowa i udziały wartościowe w kategorii żywności dla niemowląt i dzieci do lat 3, okres styczeń-grudzień 2018 r.

[2] IQVIA, NFZ, Badanie „Żywienie dojelitowe w szpitalach” zrealizowane przez PEX PharmaSequence.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

W nowym M jak Mama o tym, co jeść w ciąży, by nie mieć anemii i jakie nazwisko może nosić nowo narodzone dziecko. Przeczytaj również o tym, jak uniknąć błędów przy karmieniu piersią i dowiedz się, co czuje rodzący się maluch

Kup dostęp od 2,50 zł
okladka m jak mama 1/20
KOMENTARZE