Połóg

Mięśnie Kegla, mimo że po urodzeniu dziecka będziesz obolała, powinnaś zacząć wzmacniać jak najszybciej. Dzięki prostym ćwiczeniom mocno nadwerężone mięśnie powrócą do dobrej formy. Nic tak nie nadweręża mięśni dna miednicy jak ciąża i poród, bo najpierw przez kilka miesięcy podtrzymują one ciężką macicę z dzieckiem, a podczas porodu zostają maksymalnie rozciągnięte. Dlatego trzeba je ćwiczyć po porodzie – zaczynając jak najszybciej, nawet 24 godziny po urodzeniu dziecka.
Prezentujemy ćwiczenia po cesarskim cięciu, które można już wykonywać w 2 dobie po porodzie. Warto podjąć ten wysiłek, bo ćwiczenia w połogu przyspieszają proces gojenia i obkurczania się macicy i ścian pochwy, pomogą w prawidłowej pracy jelit i szybszym powrocie do formy po cesarce.
Miałaś cesarkę? Jak najszybciej zacznij ćwiczyć. Oto zestaw ćwiczeń po cesarskim cięciu, które wykonujemy w 3.-7 dobie po porodzie. Galeria zdjęć z opisem pomoże Ci łatwo rozpocząć ćwiczenia po cesarce. Na pewo docenisz efekty. Ćwicz z nami po porodzie.
Miałaś cesarkę? Jak najszybciej zacznij ćwiczyć. Prezentujemy ćwiczenia po cesarskim cięciu, które możesz wykonywać od 2 do 10 tygodnia w połogu. Te ćwiczenia wzmocnią mięśnie i pomogą ci odzyskać płaski brzuch po porodzie.
Miało być tak wspaniale! Tymczasem twoja partnerka po porodzie stała się smutna i rozdrażniona. Taki stan - smutek poporodowy, czyli baby blues - przeżywa wiele kobiet. Pomaga wtedy wsparcie i miłość partnera.
Dokonało się – zostałeś tatą. Niewyobrażalne szczęście miesza się jednak z przestrachem, jak odnaleźć się w tej nowej sytuacji. Spokojnie – na początek spróbuj ogarnąć tylko te pierwsze dni z maluchem w domu.

NOWY NUMER

W nowym M jak Mama o tym, jak jakie prawa i przywileje mają ciężarne zatrudnione na etacie, a także: co pomoże ci urodzić naturalnie i jak wspierać wcześniaka. Przeczytaj również, jaką matę edukacyjną kupić niemowlakowi.

Kup dostęp od 2,50 zł
okladka m jak mama 09/19