Biedronka wprowadza do swojej oferty nowe produkty dla dzieci i rodziców

2015-02-10 13:04

Od 5 lutego br. sieć Biedronka rozszerza kategorię kosmetyków. W ofercie dla najmłodszych dostępna będzie także nowa linia pieluszek Dada Premium Comfort Fit oraz kosmetyki marki Dada. Na stałe wprowadzonych zostanie ponad 50 nowych produktów, w tym wiele znanych marek. 

Biedronka
Autor: materiały prasowe|_materialy_prasowe Biedronka wprowadza na rynek nowe pieluszki dla dzieci i kosmetyki dla ich rodziców.

Spis treści

  1. Biedronka dla dzieci
  2. Biedronka dla rodziców

Biedronka dla dzieci

Sieć Biedronka rozszerzyła ofertę marki własnej Dada, znanej dotychczas głównie dzięki pieluszkom Dada Premium Extra Soft. Produkt jest liderem rynkowym w tej kategorii produktów. Dołączyła do nich nowa linia pieluszek Dada Premium Comfort Fit, która charakteryzuje się jeszcze lepszym dopasowaniem do ciała dziecka. Dodatkowo pieluszki w rozmiarze newborn posiadają wewnętrzne wycięcie na pępek oraz identyfikator wilgotności. Natomiast pieluszki w rozmiarach midi, maxi i junior, dzięki wykorzystaniu nowych technologii, są bardziej elastyczne i lżejsze, zachowując przy tym taką samą chłonność, gwarantującą suchość do 12 godzin. Pieluszki Dada to najczęściej kupowane pieluszki w Polsce, które posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka, a także świadectwo jakości zdrowotnej Państwowego Zakładu Higieny.

Teraz, obok pieluch, w ofercie Biedronki dostępne będą również kosmetyki dla niemowląt marki Dada przebadane w testach dermatologicznych, hipoalergiczne, wolne od parabenów, i barwników, zawierające odpowiednio dobrane formuły ochronne, o pH naturalnym dla skóry dziecka. Są wśród nich: delikatny płyn do mycia oraz szampon, płyn do mycia i kąpieli do zastosowania od pierwszych dni użycia z bisabolem, który koi i łagodzi podrażnienia, kojąco – ochronny krem przeciw oparzeniom, również od pierwszych dni życia, z cynkiem i gliceryną. Dla starszych dzieci powyżej pierwszego miesiąca życia dostępna jest kojąco – ochronna emulsja do mycia z olejem z jojoby i D – pantenolem, zaś dla tych po trzecim miesiącu życia intensywnie pielęgnujący balsam do ciała zawierający masło shea oraz witaminę E. 

Biedronka dla rodziców

Dotychczasowa oferta produktów kosmetycznych sieci Biedronka oparta była głównie na produktach marki własnej Bebeauty, które uzupełniane były markowymi artykułami dostępnymi w akcjach tematycznych. Obecnie, dzięki wieloletniej współpracy ze znanymi i cenionymi markami kosmetycznymi, produkty te pojawiły się w ofercie na stałe. Począwszy od 5 lutego br. wprowadzonych zostało ponad 50 nowych artykułów w atrakcyjnych cenach, dostosowanych do różnych potrzeb klientów sieci.

Wśród markowych kosmetyków wprowadzonych do oferty znalazły się kremy do twarzy tołpa®, Bielenda, Perfecta, Eveline, preparaty do pielęgnacji włosów Gliss Kur i Farmona, gama Under Twenty do pielęgnacji cery młodej oraz produkty dla mężczyzn Old Spice, Gillette i Wilkinson. Ponadto od lutego sieć Biedronka wprowadza do wybranych lokalizacji kosmetyki do makijażu marki Bell takie jak: pudry, róże, cienie, pomadki, wazeliny czy szminki, tusze do rzęs oraz lakiery do paznokci.

Rozszerzona oferta kosmetyczna jest dostępna w sklepach sieci Biedronka na stałe już od 5 lutego 2015 roku. Więcej informacji na temat aktualnej oferty oraz realizowanych projektów znajduje się na stronie internetowej https://www.biedronka.pl.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

NOWY NUMER

POBIERZ PORADNIK! Darmowy poradnik, z którego dowiesz się, jak zmienia się ciało kobiety w ciąży, jak rozwija się płód, kiedy wykonać ważne badania, jak przygotować się do porodu. Pobieram >

Pobieram
poradnik ciaza