Kampania "Odleć z nami, nie z narkotykami!"

2012-09-14 17:10
Kampania Odleć z nami, nie z narkotykami!
Autor: _materialy_prasowe Kampania "Odleć z nami, nie z narkotykami!"

Rozpoczęła się druga edycja kampanii „Narkotyki? Na co mi to” tym razem przebiegająca pod hasłem „Odleć z nami, nie z narkotykami!”. Głównym przekazem kampanii jest myśl: „Nie potrzebuję narkotyków do życia, bo realizuję się w inny, ciekawy dla mnie sposób. Większość osób w moim wieku nie bierze narkotyków, więc również dla mnie normą jest życie bez nich.” Tegoroczna akcja zwraca szczególną uwagę na kształtowanie własnej osobowości, rozwój zainteresowań i aktywność, która pozwala oddać się swojej PASJI. Kampania skierowana jest do ludzi młodych w wieku 14-18 lat, ale również do ich rodziców, opiekunów i wszystkich osób mających kontakt z młodzieżą.

Ambasadorem kampanii został Sebastian Kawa, wielokrotny Mistrz Świata i Europy w lotach szybowcowych.
– Uważamy, że to dobry przykład do naśladowania dla młodych osób. Jego determinacja w realizacji własnych marzeń pokazała, że oddając się swojej pasji, można osiągnąć rzeczy, które na pozór wydają nam się niemożliwe do zrealizowania. – mówi Piotr Jabłoński, dyrektor Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii. – Jak pokazują badania, większość młodzieży nie używa narkotyków. Należy wzmacniać to przekonanie, że normą jest nieużywanie substancji psychoaktywnych. W trakcie naszej kampanii chcemy wskazywać młodym osobom alternatywną drogę do przeżywania głębokich emocji. Tym, co może wprowadzić w stan pozytywnego „odlotu”, jest rozwijanie zainteresowań i realizowanie swoich pasji. Pomóżmy je im odkrywać! – dodaje Piotr Jabłoński.
Głównym wydarzeniem rozpoczynającej się kampanii „Odleć z nami, nie z narkotykami!” będzie piknik, który zostanie zorganizowany w Warszawie w drugiej połowie października 2012 r. „Stacja odlot” to spotkanie z młodzieżą i mediami, podczas którego zostaną nagrodzeni laureaci ogólnopolskiego konkursu ogłoszonego wraz ze startem kampanii. Nagrodą w konkursie na kreatywne przedstawienie własnej pasji jest przelot szybowcem z Ambasadorem Kampanii – Sebastianem Kawą. Poprzez niecodzienną atrakcję organizatorzy chcą dostarczyć zwycięzcom prawdziwej adrenaliny i niepowtarzalnych wrażeń.
Dla młodzieży przewidzianych jest także wiele działań internetowych. Fanom profilu nacomito na Facebooku zaproponujemy kilka konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Jednym z tegorocznych partnerów kampanii oraz sponsorem nagród został Merlin.pl.
Za pośrednictwem profilu nacomito młodzi ludzie będą mogli podzielić się swoimi zainteresowaniami z innymi internautami. Organizatorzy oczekują, że fanpage stanie się miejscem, skąd można będzie czerpać rzetelne informacje na temat narkotyków, a także „zarazić się” ciekawym hobby swoich kolegów.
Obalone zostaną mity i potwierdzone fakty związane z narkotykami, a odbiorcy dowiedzą się, że aby pozytywnie realizować się w życiu, nie trzeba wspomagać się substancjami psychoaktywnymi.
Z kolei odświeżona strona nacomito.com.pl zaskoczy użytkowników wyjątkowym narzędziem – interaktywną ścieżką wyboru. Aplikacja pozwoli wcielić się w rolę fikcyjnego bohatera stającego przed realnymi wyborami. Każdy będzie mógł sprawdzić się w pozornie łatwej – a jednak życiowo trudnej – sytuacji wyboru „biorę” czy „nie biorę”.

materiały prasowe
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

DLA CIEBIE ZA DARMO! Szykujesz się do porodu? Chcesz wiedzieć co cię czeka, jak sobie radzić? Co może Ci pomóc? Koniecznie pobierz nasz specjalny poradnik, stworzony przez ekspertów!

Czytaj więcej
Porodówka - przewodnik dla rodzącej mamy, okładka
KOMENTARZE