Temat kampanii “Wybierz łagodność” to nowe spojrzenie na komunikację i budowanie relacji pomiędzy rodzicami i dzieckiem. Marka JOHNSON’S® zapytała rodziców w siedmiu krajach świata od Arabii Saudyjskiej, przez USA, po Polskę co znaczy dla nich łagodność.
W badaniu wzięło udział blisko 6 tys. matek i ojców. Tak powstał raport „Pokolenie Łagodności”. Wynika z niego, że aż 73% rodziców w Polsce deklaruje, że ich świat staje się łagodniejszy w momencie, gdy pojawia się w ich rodzinie dziecko.
Jednocześnie aż jedna trzecia czuje się bardziej oceniana jako rodzic niż na innych etapach swojego życia. Okazuje się, że najsurowszymi krytykami są partnerzy i... my sami dla siebie!
Kampanii marki JOHNSON’S® towarzyszy zmiana formuł i opakowań produktów. Nowe kosmetyki JOHNSON’S® zawierają teraz aż o 60% mniej składników w porównaniu z dotychczasowymi i zostały oparte w ponad 90% na surowcach pochodzenia naturalnego.
Kolejną istotną zmianą jest eliminacja substabncji, które choć były w pełni bezpieczne, budziły niepokój rodziców. Teraz wszystkie nowe produkty są jeszcze łagodniejsze i nie zawierają barwników i parabenów, SLS i SLES.
Kosmetyki JOHNSON’S® są też łagodne dla mikrobiomu skóry niemowląt. Kontynuując zaawansowane badania nad pielęgnacją skóry dziecka, udowodniono, że mikrobiom skóry noworodka ma ogromne znaczenie dla jego zdrowia i odporności m.in. chroni przed infekcjami.
Patronem medialnym kampanii jest M jak mama i mjakmama.pl