Ćwiczenia w ciąży

Czy siłownia w ciąży to zły pomysł i przyszła mama musi zrezygnować ze swojej dotychczasowej sportowej aktywności? A może istnieją ćwiczenia, które kobieta w ciąży może bezpiecznie wykonywać? Przeczytaj, jak wygląda kwestia siłowni w ciąży!
Strój do ćwiczeń to ważny zakup dla każdej aktywnej przyszłej mamy. Dobrze dobrany strój to już połowa sukcesu. Pamiętaj, aby wybierać wygodne i nieuciskające tkaniny, które zapewnią ci swobodę ruchów i zapobiegną obrzękom. Jaki strój do ćwiczeń wybrać?
Taniec brzucha w ciąży budzi sprzeczne skojarzenia. Już sam taniec wydaje się obciążającą formą aktywności i najczęściej przyszłe mamy eliminują ten rodzaj ruchu ze swojego planu dnia. Jak się okazuje, niepotrzebnie. Lekarze rekomendują, że taniec brzucha w ciąży jest jak najbardziej wskazany, ponieważ wzmacnia mięśnie. A to pomaga w przyszłości przy porodzie.
Fitness w ciąży to świetny pomysł na aktywność fizyczną! Skorzystaj z pięknych, słonecznych dni. Zamiast leniuchować w domu, poćwicz w miejskim parku czy pobliskim lesie. Wzmocnisz mięśnie, zadbasz o swoją kondycję i poczujesz się szczęśliwa! A pamiętaj, że szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko.
Ćwiczenia dla ciężarnych pozowlą utrzymać zdrowy kręgosłup w ciąży. To niezwykle ważna kwestia, zwłaszcza, że prowadzimy siedzący tryb życia, który skutkuje przykurczami mięśni i ograniczeniem zakresu ruchów w stawach. Ćwiczenia na plecy nie wymagają wkładania wiele wysiłku. Dzięki kilku prostym ćwiczeniom na kręgosłup będziesz mogła długo cieszyć się świetną formą! Ćwiczenia rozciągające kręgosłup: stretching dla mam: zobacz, jak ćwiczyć!
Warto spędzić 9 miesięcy aktywnie, bo ćwiczenia w ciąży dają same korzyści: modelują sylwetkę, zapobiegają bólom kręgosłupa, ułatwiają poród. Przez cały okres wyczekiwania na pojawienie się dziecka możesz robić te same ćwiczenia w ciąży, trochę je modyfikując. Dzięki poniższym ćwiczeniom w ciąży szybciej wrócisz do formy po porodzie i odzyskasz dawną sylwetkę.
Aqua aerobik w ciąży to ten rodzaj sportu, który nawet przyszła mama, a zwłaszcza ona, powinna uprawiać. Dla kobiety, która uwielbiała spędzać czas aktywnie przed ciążą, stan błogosławiony jest nie lada wyzwaniem - z tylu zajęć musi zrezygnować! Zobaczcie, na czym polegają zajęcia aqua aerobik i jakie korzyści przynoszą ćwiczącym.
Nordic walking w ciąży może znacząco poprawić wydolność organizmu przyszłej mamy. Ten sport, który pokochały miliony ludzi na całym świecie, ma same zalety! Zobaczcie, dlaczego warto go uprawiać w ciąży.
Bieganie daje wiele korzyści, ale w ciąży jogging to sport zarezerwowany raczej dla doświadczonych biegaczek. Nawet one powinny jednak zmodyfikować swoje treningi. Przeczytaj, jak biegać, by nie zaszkodzić sobie i rozwijającemu się dziecku.
Jesteś w ciąży lub właśnie zostałaś mamą? Nic nie stoi na przeszkodzie byś zagościła w klubie fitness i zaczęła ćwiczyć! Oferta współczesnych klubów jest naprawdę ciekawa: ćwiczenia dla kobiet w ciąży, a także zajęcia z małymi dziećmi. Na pewno znajdziecie coś dla siebie. Dzięki ćwiczeniom łatwiej wrócisz do formy i poprawisz sobie samopoczucie!
Ruch ma zbawienny wpływ na kondycję przyszłej mamy, a pływanie w ciąży jest szczególnie korzystne i polecane. Na basen w ciąży można chodzić od początku ciąży do samego jej końca.
Ćwiczenia rozciągające warto robić już na kilka tygodni przed porodem.  Dzięki takiemu treningowi łatwiej urodzisz. Poród już wkrótce i warto się do niego przygotować, bo czeka cię przecież wzmożony wysiłek.

NOWY NUMER

Nowy numer magazynu Dziecko Zakupy i My już w sprzedaży! A w nim ponad 200 polecanych produktów dla mamy, dziecka i kobiet w ciąży a także inspiracje i porady dla całej rodziny! 164 strony za 4,99 zł.

Sprawdź
Dziecko zakupy i my