Ćwiczenia po ciąży - 5 ćwiczeń na smukłą sylwetkę

2016-07-15 0:45 Opracowanie ćwiczeń:: mgr Katarzyna Sempolska , autorka programu ćwiczeń dla kobiet w ciąży „Aktywne 9 miesięcy”

Ćwiczenia po ciąży pozwolą ci odzyskać figurę, jaką miałaś zanim urodziłaś dziecko. Znajdź codziennie chwilę, by poćwiczyć. Regularne ćwiczenia po ciąży sprawią, że poczujesz przypływ energii i osiągniesz zamierzony efekt – spalisz nadprogramowe kilogramy. Polecamy 5 niezbyt forsownych ćwiczeń po ciąży.

Ćwiczenia po ciąży wykonywane systematycznie pozwolą szybciej wrócić do dawnej formy i sylwetki. Mamom po urodzeniu dziecka szczególnie zależy na wymodelowaniu brzucha i ud, jednak najlepiej, żeby ćwiczenia po ciąży równomiernie kształtowały mięśnie całego ciała. Zobacz 5 prostych ćwiczeń po ciąży na brzuch, na nogi, na klatkę piersiową i ćwiczenia po ciąży na talię i pupę. Opisywane ćwiczenia po ciąży możesz wykonywać razem z maluszkiem. Takie ćwiczenia to także dobry pomysł na miłe spędzanie czasu.

Ćwiczenia po ciąży na brzuch

Ćwiczenia po ciąży na płaski brzuch: połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach. Stopy rozstaw na szerokość bioder. Połóż dziecko tak, aby plecami opierało się o twoje kolana. Jedną ręką trzymaj maluszka, drugą rękę ułóż z tyłu głowy. Unieś głowę i barki – broda ma być w oddaleniu od klatki piersiowej. Wytrzymaj 3 sekundy. Powtórz ćwiczenie 10 razy, po czym zmień ułożenie rąk.

Ćwiczenia po ciąży modelujące nogi

Ćwiczenia po ciąży na nogi: stań w rozkroku, stopy ustaw szerzej niż biodra, palce skieruj na zewnątrz. Wyprostuj plecy. Trzymając dziecko na rękach blisko siebie, zrób przysiad, uginając nogi i kierując kolana nad stopy, a następnie wyprostuj nogi i biodra. Powtórz 20 razy.

Ćwiczenia po ciąży na klatkę piersiową

Ćwiczenia po ciąży na klatkę piersiową: usiądź, krzyżując nogi. Wyprostuj plecy. Chwyć dziecko pod paszki, a następnie 10 razy unieś je nad głowę i opuść. Opuszczając, za każdym razem daj mu całusa.

Ćwiczenia po ciąży modelujące talię

Ćwiczenia po ciąży na talię: połóż się na lewym boku, maluszka ułóż blisko siebie. Lekko ugnij nogi. Prawą rękę ugnij, dłoń połóż z tyłu głowy. Unieś tułów i napnij talię. Powtórz 15 razy, następnie połóż się na prawym boku i zrób to ćwiczenie od nowa.

Ćwiczenia po ciąży ujędrniające pupę

Ćwiczenia po ciąży na pupę: połóż się na brzuchu, ułóż dziecko przed sobą. Tułów oprzyj na ugiętych przedramionach. Zegnij lewą nogę w kolanie i unieś to kolano 10 razy, następnie zmień nogę i powtórz ćwiczenie.

miesięcznik "M jak mama"

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

DLA CIEBIE ZA DARMO! Szykujesz się do porodu? Chcesz wiedzieć co cię czeka, jak sobie radzić? Co może Ci pomóc? Koniecznie pobierz nasz specjalny poradnik, stworzony przez ekspertów!

Czytaj więcej
Porodówka - przewodnik dla rodzącej mamy, okładka
KOMENTARZE