Ćwiczenia po cesarskim cięciu: 3.-7. doba

2020-12-14 14:35 opisy ćwiczeń:: mgr Katarzyna Sempolska, autorka programu „Aktywne 9 miesięcy”, ćwiczenia prezentuje:: Wioletta Osiak-Maszewska

Miałaś cesarkę? Jak najszybciej zacznij ćwiczyć. Oto zestaw ćwiczeń po cesarskim cięciu, które wykonujemy w 3.-7 dobie po porodzie. Galeria zdjęć z opisem pomoże Ci łatwo rozpocząć ćwiczenia po cesarce. Na pewo docenisz efekty. Ćwicz z nami po porodzie.

Jak po cesarce szybko stanąć na nogi i wrócić do formy? Na pewno będą pomocne ćwiczenia specjalnie opracowane dla kobiet po cesarce. Powrót do formy po cesarskim cięciu zajmuje nieco więcej czasu niż po porodzie siłami natury. Odpowiednio postępując, można jednak skrócić ten czas.

Zazwyczaj pół roku od zabiegu cesarskiego cięcia, zarówno zewnętrznie jak i wewnętrznie, niemal nie ma po nim śladu. Macica i brzuch są w pełni wygojone, a ty w dobrej formie.

W galerii zdjęć prezentujemy zestaw ćwiczeń po cesarskim cięciu, które warto wykonywać w 3-7 dobie po porodzie. Ćwiczenia opracowała mgr Katarzyna Sempolska, autorka programu „Aktywne 9 miesięcy”. W 2 dobie po cesarce ćwiczymy powoli i w pozycji leżącej.

Sprawdź także:

Ćwiczenia po cesarskim cięciu w 2 dobie

Ćwiczenia po cesarskim cięciu 2-10 tydzień po porodzie

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

DLA CIEBIE ZA DARMO! Szykujesz się do porodu? Chcesz wiedzieć co cię czeka, jak sobie radzić? Co może Ci pomóc? Koniecznie pobierz nasz specjalny poradnik, stworzony przez ekspertów!

Czytaj więcej
Porodówka - przewodnik dla rodzącej mamy, okładka
KOMENTARZE