Produkty dla dzieci: marka Babyono w nowej odsłonie
Marka Babyono, tak dobrze znana wszystkim mamom z doskonałej jakości produktów dla dzieci, obchodziła w tym roku swoje 25-lecie. Z tej okazji postanowiła przeprowadzić zmiany dotyczące strategii marketingowej oraz wizerunku. Był to również dobry moment do wyznaczenia nowych celów.
- W wyniku podsumowań oraz zmian postanowiliśmy stworzyć nową strategię komunikacji, która określa nasze wartości i cele. Mamy nadzieję, że nowy wizerunek marki jeszcze bardziej podkreśli naszą misję: pomagamy rosnąć! – mówi Weronika Dauer, Specjalista ds. marketingu.
Babyono od lat prowadzi dialog ze swoimi klientami. Teraz postanowiło uczynić z niego motyw przewodni całej komunikacji. Marka pomaga rosnąć swoim klientom: dzieciom, ich rodzicom, a także partnerom biznesowym.
Troszcząc się o prawidłowy rozwój, dostarcza produkty dla dzieci, odpowiadające na potrzeby najmłodszych na danym etapie życia. Stale współpracuje z rodzicami i partnerami biznesowymi, aby ulepszać swoją ofertę.
Firma jest odpowiedzialna społecznie. Aktywnie wspiera domy dziecka, ale również szkoły rodzenia. Dzięki temu wartość bezpieczeństwa wzrasta, a mamy mogą być pewne, że produkty dla dzieci są najlepszej jakości i sprawdzone przez specjalistów.
Estetyka jest ważna dla pracowników Babyono, którzy dbają o każdy detal oraz jakość produktów dla dzieci. Dokładają wszelkich starań, aby wyroby były nieustannie doskonalone. Nowy wizerunek jest wdrażany od listopada 2015 roku, a cały proces może potrwać 2 lata.
Więcej na temat produktów dla dzieci na stronie internetowej marki Babyono.