Zostań Aquaphorianinem – nowa misja i kampania reklamowa marki AQUAPHOR

2024-04-25 14:57

Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE), coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na lepszą – czystą, zdrową i bezpieczną. Nowa kampania marki prowadzona jest pod hasłem „Zostań Aquaphorianinem” i bezpośrednio nawiązuje do misji AQUAPHOR.

Aquaphor informacja prasowa final final
Autor: materiały prasowe

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na kwestie środowiskowe, z którymi boryka się nasza planeta. Powietrze jest pełne szkodliwych gazów, woda – pestycydów i plastiku. Giną kolejne gatunki flory i fauny, a my stajemy się ofiarami postępującego zanieczyszczenia Ziemi. Problemy te skłoniły AQUAPHOR do stworzenia brand hero marki – Aquaphorianina o wdzięcznym imieniu Aqualenek (jego nazwa pochodzi od unikalnego, opatentowanego przez AQUAPHOR jonowymiennego włókna Aqualen, które jest składnikiem wszystkich wkładów filtrujących marki oraz umożliwia wydajną i skuteczną filtrację, a także usunięcie z wody pitnej do 99% metali ciężkich).

Kampania AQUAPHOR wystartowała 22 kwietnia, w Światowy Dzień Ziemi. To właśnie wtedy rozpoczęła się misja Aqualenka.

Aqualenek

Autor: materiały prasowe

Mam nieziemską moc i nie zawaham się jej użyć. Zmienić wodę na czystą – w  kranie, w rzece, w jeziorze, a nawet morzu – po to przybywam! Nie ważne co masz. Najważniejsze kim jesteś. Pamiętaj! I Ty możesz zostać Aquaphorianinem!

- Aqualenek mający postać sympatycznego przybysza z innej planety ma nam pomóc ratować Ziemię przed ekologiczną zagładą. Jego zadanie to przede wszystkim edukacja – zarówno dzieci, jak i dorosłych – w zakresie ochrony środowiska, zachowania bioróżnorodności, a także dostarczenia krystalicznie czystej wody każdemu z nas. Jako że dobre nawyki powinniśmy kształtować od najmłodszych lat, zadbaliśmy o to, by nasz brand hero miał szansę dotrzeć do dzieci i ich rodziców. W kolejnych falach kampanii Aqualenek ma udzielać wskazówek i pokazywać, co można zrobić dla planety, ale i bezpieczeństwa nas samych – poinformowała Marzena Lewandowska, wieloletnia dyrektor marketingu Aquaphor Poland Sp. z o.o.

- Pragniemy podnieść świadomość na temat problemów, z jakimi boryka się wiele osób na całym świecie, chcąc uzyskać dostęp do czystej wody, oddychać świeżym powietrzem czy cieszyć się różnorodnością gatunków roślin i zwierząt, które w zanieczyszczonym środowisku po prostu wyginą – dodała Marzena Lewandowska, która odpowiada za strategię, koncept kreatywny oraz komunikację kampanii w mediach.

Realizacją kampanii AQUAPHOR w sklepach sieciowych zajmuje się marketing manager Aleksandra Doroszewska. Misja Aqualenka komunikowana będzie na atrakcyjnych i angażujących materiałach POS, m.in. ekspozycjach spektakularnych, displayach, plakatach czy wobblerach. Za koncepcję wizualną kampanii odpowiada agencja Yellowcups, a Dom Mediowy Mediain Sp. z o.o. poprowadzi kampanię od strony digitalowej.

I Ty możesz zostać Aquaphorianinem – konkurs na start!

W ramach pierwszej fali kampanii przygotowany został konkurs konsumencki, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody, takie jak: hulajnogi z kaskami z wizerunkiem Aqualenka, pluszaki Aqualenka oraz dzbanki elektroniczne AQUAPHOR J. Shmidt 500 do filtracji wody. Konkurs prowadzony będzie za pośrednictwem strony www.aquaphor.com/pl-pl/zostanaquaphorianinem w dniach 22.04 -19.05.2024 r.

Aktywacja wspierana będzie zasięgową kampanią digitalową, a także działaniami w social mediach – na profilach marki AQUAPHOR oraz u rozpoznawalnych influencerów. Zaplanowano także wsparcie akcji w podcastach, prasie i outdoorze.

Jak powiedziała badaczka przyrody Jane Goodall: „Dopiero gdy zrozumiemy, zacznie nam zależeć. Dopiero wtedy zaczniemy pomagać. I dopiero wtedy zdołamy się uratować”. Aqualenek przybywa po to, by pokazać jak wiele jest sposobów na to, aby ochronić planetę i zachować dziką przyrodę. Nie zapominajmy, że wszyscy mamy na to wpływ!

O AQUAPHOR

AQUAPHOR jest globalnym producentem domowych rozwiązań do uzdatniania wody oraz profesjonalnych systemów filtrujących do zastosowań przemysłowych. Klientom indywidualnym oferuje szeroką gamę butelek i dzbanków filtrujących oraz profesjonalne filtry i urządzenia do zmiękczania wody do zastosowania domowego. Kompleksowe rozwiązania i zaawansowane systemy uzdatniania wody AQUAPHOR dostarcza m.in. do hoteli, restauracji, szkół, gabinetów kosmetycznych i zakładów przemysłowych.

Doskonałą renomę produktów AQUAPHOR, zapewniających najwyższą jakość wody, potwierdzają światowe organizacje certyfikujące, a innowacyjne rozwiązania wykorzystane w produkcji filtrów chroni ponad 130 patentów. Więcej na www.aquaphor.com/pl-pl

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

POBIERZ PORADNIK! Darmowy poradnik, z którego dowiesz się, jak zmienia się ciało kobiety w ciąży, jak rozwija się płód, kiedy wykonać ważne badania, jak przygotować się do porodu. Pobieram >

Pobieram
poradnik ciaza