Produkty dla dzieci: marka Babyono w nowej odsłonie

2015-12-14 7:00

Marka Babyono, tak dobrze znana wszystkim mamom z doskonałej jakości produktów dla dzieci, obchodziła w tym roku swoje 25-lecie. Z tej okazji postanowiła przeprowadzić zmiany dotyczące strategii marketingowej oraz wizerunku. Był to również dobry moment do wyznaczenia nowych celów.

- W wyniku podsumowań oraz zmian postanowiliśmy stworzyć nową strategię komunikacji, która określa nasze wartości i cele. Mamy nadzieję, że nowy wizerunek marki jeszcze bardziej podkreśli naszą misję: pomagamy rosnąć! – mówi Weronika Dauer, Specjalista ds. marketingu.

Babyono od lat prowadzi dialog ze swoimi klientami. Teraz postanowiło uczynić z niego motyw przewodni całej komunikacji. Marka pomaga rosnąć swoim klientom: dzieciom, ich rodzicom, a także partnerom biznesowym.

Troszcząc się o prawidłowy rozwój, dostarcza produkty dla dzieci, odpowiadające na potrzeby najmłodszych na danym etapie życia. Stale współpracuje z rodzicami i partnerami biznesowymi, aby ulepszać swoją ofertę.

Firma jest odpowiedzialna społecznie. Aktywnie wspiera domy dziecka, ale również szkoły rodzenia. Dzięki temu wartość bezpieczeństwa wzrasta, a mamy mogą być pewne, że produkty dla dzieci są najlepszej jakości i sprawdzone przez specjalistów.

Estetyka jest ważna dla pracowników Babyono, którzy dbają o każdy detal oraz jakość produktów dla dzieci. Dokładają wszelkich starań, aby wyroby były nieustannie doskonalone. Nowy wizerunek jest wdrażany od listopada 2015 roku, a cały proces może potrwać 2 lata.

Więcej na temat produktów dla dzieci na stronie internetowej marki Babyono.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

NOWY NUMER

POBIERZ PORADNIK! Darmowy poradnik, z którego dowiesz się, jak zmienia się ciało kobiety w ciąży, jak rozwija się płód, kiedy wykonać ważne badania, jak przygotować się do porodu. Pobieram >

Pobieram
poradnik ciaza