VI edycja kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” u celu
Zakończyła się VI edycja kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”, która w tym roku przybrała formę konkursu fotograficznego pt. „Celujemy w piersi”. Użytkownicy Facebooka wybrali prace najlepiej ukazujące ideę kampanii, która mówi o roli bliskiej osoby i wiedzy o typie nowotworu niezbędnej podczas walki z chorobą.

Spis treści
- Kampania „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi" - zadanie konkursowe
- Kampania „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi" - wyniki konkursu
Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum przy współpracy z Roche Polska przeprowadziło kolejną, szóstą edycję kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”. W tym roku kampania przybrała formę konkursu fotograficznego pt. „Celujemy w Piersi”, który promował wiedzę o tym, że tylko pełne rozpoznanie typu raka piersi pozwala na zastosowanie optymalnej dla danej pacjentki terapii, a przez to zwiększa jej szanse na wyleczenie. Rolą przyjaciela jest wspierać bliską osobę w walce z chorobą, ale także dopilnować, aby wykonano wszelkie niezbędne badania. Tegoroczna edycja kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” została objęta honorowym patronatem Polskiej Unii Onkologii.
Kampania „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi" - zadanie konkursowe
Zadanie konkursowe polegało na wykonaniu fotografii wybranego pomnika, który w połączeniu z różowo-pomarańczowym symbolem kampanii najlepiej zaprezentuje ideę „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” oraz pozwoli promować wiedzę o konieczności oznaczania typu nowotworu i roli bliskiej osoby podczas walki z rakiem. Razem ze zdjęciem uczestnicy konkursu byli zobowiązani do przesłania odpowiedzi na pytanie „Dlaczego należy oznaczać typ nowotworu piersi?” Zdjęcia wraz z odpowiedziami zostały zamieszczone na Facebooku i poddane ocenie jego użytkowników. Dzięki aktywności użytkowników Facebooka z ideą kampanii mogło zapoznać się ok. 110 000 osób.
Kampania „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi" - wyniki konkursu
Wg głosów użytkowników Facebooka, ideę kampanii najlepiej zilustrowali swoim zdjęciem:I miejsce - Józefa Grygiel z Jarocina,II miejsce - Marcin Banaszkiewicz z Warszawy,II miejsce - Karolina Lipowicz z Jarocina,III miejsce - Agata Nosek z Wojnicza,III miejsce - Krzysztof Szewczyk z Pilzna,III miejsce - Joanna Kanikowska ze Środy Śląskiej.Organizatorzy przyznali również nagrody pamiątkowe w postaci książki Anny Mazurkiewicz "Jak uszczypnie będzie znak" dla:· Macieja Dratwińskiego z Bydgoszczy, · Agaty Skrzypek z Wrocławia, · Grzegorza Florka z Zabrza, · Krystyny Lubińskiej-Palickiej z Gniezna.
materiały prasowe