Dieta i suplementy

Żywienie w ciąży powinno być racjonalne, a to oznacza, że posiłki przyszłej mamy powinny być urozmaicone i dostarczać wszystkich składników odżywczych. Jeśli jesteś w ciąży, pamiętaj, że w pierwszym trymestrze dodatkowe kalorie w ogóle nie są ci potrzebne, a w kolejnych wystarczy dostarczać organizmowi tylko o 300 kcal dziennie więcej niż przed ciążą. Dlatego uwaga na słodycze!
Chcesz mieć pewność, że twoje posiłki w ciąży są pełnowartościowe, odżywcze i zdrowe? Postaw na żywność ekologiczną. Dieta w ciąży składająca się z ekoproduktów przypadnie też do gustu małemu lokatorowi twego brzucha i sprawi, że będzie rozwijał się zdrowo.
Dieta w ciąży powinna być zróżnicowana i zrównoważona. Na pewno żywienie w ciąży nie polega na jedzeniu za dwoje. Oczywiście, z każdym trymestrem ciąży, zwiększa się nieznacznie kaloryczność posiłków, ale to nie znaczy, że możesz jeść znacząco więcej. Dieta w ciąży stawia przede wszystkim na jakość posiłków, które powinny być przyrządzane ze świeżych i dobrych jakościowo produktów. Ważne jest to, by w twoim jadłospisie znalazła się odpowiednia ilość płynów - najlepiej 1,5-2 l wody mineralnej.

NOWY NUMER

POBIERZ PORADNIK! Darmowy poradnik, z którego dowiesz się, jak zmienia się ciało kobiety w ciąży, jak rozwija się płód, kiedy wykonać ważne badania, jak przygotować się do porodu. Pobieram >

Pobieram
poradnik ciaza